Callcenter voor apotheken
Optimale telefonische bereikbaarheid voor de apotheekEen goede telefonische service is het visitekaartje van jouw apotheek en vormt vaak het eerste, cruciale contactmoment met patiënten. Bij Lead Healthcare begrijpen we dit belang en staan we klaar om telefoontjes naar jouw apotheek vanuit ons eigen callcenter te beantwoorden en af te handelen. Of het nu in de ochtend, middag, tijdens openingstijden of alleen tijdens piekmomenten is, wij zijn snel inzetbaar en flexibel in onze dienstverlening.
Focus op zorg voor de patiënt
Onze gekwalificeerde apothekersassistenten en apothekers staan klaar om al uw patiëntgesprekken af te handelen. Van vragen over medicatiebeschikbaarheid en herhaalrecepten tot bezorging en vergoedingen: wij zorgen voor een snelle en accurate afhandeling, zodat uw team meer tijd heeft voor persoonlijke patiëntenzorg en farmaceutische taken.
De voordelen
Onze apotheekprofessionals beschikken over de kennis en ervaring om alle vragen te beantwoorden en te verwerken. U ontvangt overzichtelijke rapportages via uw AIS en/of e-mail, zodat u altijd op de hoogte bent.
- Meer tijd voor patiënten aan de balie.
- Minder werkdruk voor uw team.
- Professionele en efficiënte afhandeling van telefoongesprekken.
- Gegarandeerde kwaliteit en expertise.
Creëer rust in de apotheek
De groeiende zorgvraag en een tekort aan personeel veroorzaken in veel apotheken een hoge werkdruk. Met onze telefoondienst op afstand creëer je rust in de apotheek, waardoor jouw medewerkers worden ontlast en zich kunnen richten op de patiënt.
Onze diensten op afstand
Vanuit ons contactcenter bieden wij, naast onze callcenter service, ook andere diensten:
- Recepten aanschrijven
- Receptencontrole & medicatiebewaking
- Medicatiereviews & MFB's
- Afhandelen e-mails
- Declaraties
- Assortiment beheer
- Eerste & tweede uitgifte gesprekken
- Herhaalservice mutaties en verwerking
- Ontslagmedicatie controle en bellen bij vragen
"De samenwerking met Lead Healthcare verliep soepel en gestructureerd. Zonder verstoring van onze dagelijkse werkzaamheden hebben we de zorg voor kwetsbare patiënten verbeterd en de samenwerking met artsen versterkt. Iedereen was zeer tevreden."
Rogier Franken - Apotheker bij Apotheek Vinkeveen
1000+
zorgprofessionals
600+
opdrachtgevers
8,4
Beste Werkgever beoordeling door collega's
18+
jaar ervaring in het bemiddelen van zorgprofessionals
Meer informatie over medicatiereviews?
Neem vrijblijvend contact op met Koen Lasschuit (0622321715) om te ontdekken wat wij voor jouw apotheek kunnen betekenen!
Onze klanten
Deze klanten maken al gebruik van onze remote services.